راه اندازی مجدد وفعال سازی اداره ثبت احوال بخش میلاجرد ضروری است.
اتابکی بخشدارمیلاجرددرگفتگو با خبرنگار سایت میلاجردبا انتقاد از کم توجهی برخی مسئولین وعدم راه اندازی اداره ثبت احوال بخش میلاجردگفت:درمورخ 90/10/9باحضورمدیرکل سابق ثبت احوال استان وبرخی مسئولین استانی وشهرستانی واصحاب رسانه با تجهیزات کامل وجذب نیرو مورد نیاز، اداره ثبت احوال میلاجردافتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت کهدر افتتاح نمايندگي ثبت احوال شهر ميلاجرد اولين شناسنامه اين اداره به نام فاطمه غلامحسيني صادر وتقديم والدين اين نوزاد گرديد.درکمیته برنامه ریزی سال 90مبلغ 300میلیون ریال جهت ساخت ساختمان تخصیص یافته است.
ولی متاسفانه فعالیت اداره ثبت احوال درسال92به علت برخی مشکلات غیرفعال گردید ومسئولین برای راه اندازی مجدد این اداره اقدامی نکردند.
اتابکی بابیان اینکه درراستای ارائه خدمات مطلوب و موثر به شهروندان و نیز ثبت بموقع وقایع حیاتی چهارگانه در این بخش راه اندازی مجدد ثبت احوال ضروری است.
بخشدارمیلاجردˈ افزود: با راه اندازی مجدد این اداره مردم بخش میلاجردمی توانند نیازهای سجلی خود را بدون پرداخت هزینه های اضافی در همین محل انجام دهند.
وی افزود: این در حالی است که اکنون به سبب نبود اداره ثبت احوال مردم به ناچار با صرف وقت و هزینه های اضافی وخطرات جاده به شهرکمیجان عزیمت می کنند.
وی گفت: پیرو بازدید مدیرکل ثبت احوال استان درمردادماه سالجاری از میلاجرد ودرخواست راه اندازی مجدد نمایندگی ثبت احوال میلاجردوقول مساعد ایشان وامضای تفاهم نامه درخصوص فعال سازی نمایندگی وباتوجه به مفاد تفاهم نامه وتامین فضای اداری مناسب وبرخی تجهیزات رایگان برای راه اندازی و استقرار ثبت احوال توسط شهرداری وشورای اسلامی شهرمتاسفانه مسئولین ثبت احوال تاکنون اقدام مثبتی دراین رابطه انجام ندادند.
اتابکی اظهارداشت :مردم بخش با مراجعه به بخشداری نسبت به تعطیلی ثبت احوال میلاجرد اعتراض می نمایندکه ازمسئولین مربوطه درخواست می نماییم دراسرع وقت اقدام نمایند.