تالار گفتمان شهر میلاجرد http://www.milajerd.com/forum/ |
|
انواع تبلیغات اینترنتی http://www.milajerd.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=10239 |
صفحه 1 از 1 |
نويسنده: | jahanema2015 [ سه شنبه 10 آذر 1394, 11:50 am ] |
موضوع پست: | انواع تبلیغات اینترنتی |
انواع تبلیغات اینترنتی
تبلیغات در نتایج جستوجو نوعی از تبلیغات متنی، تبلیغ در صفحهی نتایج موتورهای جستوجو (Search Engine Results Page Advertising) است. حتما در زمان جستوجو در گوگل با نتایجی مواجه شدهاید که با پسزمینهی متفاوتی با نتایج اصلی و در بالا و کنار صفحات نمایش داده میشوند. این نتایج در واقع تبلیغات سفارش داده شده به گوگل و مرتبط با موضوع جستوجوی شما هستند. برخی موتورهای جستوجو همچون گوگل از شیوهی نمایش تبلیغات مرتبط در نتایج جستوجو برای درآمدزایی استفاده میکنند. هنگامی که شما در جستوجوی موضوعی هستند، تبلیغ متنی چند آگهیدهنده که تبلیغاتی در موضوع مربوط بهجستوجوی شما سفارش دادهاند، در بالای بخش نتایج نمایش داده میشود. مثلا اگر موضوع «میزبان وب» را در گوگل جستوجو کنید، علاوه بر صفحات وب مرتبط، آگهیهای مربوط به چند شرکت ارائه خدمات میزبانی وب نیز شبیه به نتایج مقالات مرتبط برای شما نمایش داده میشود. تعدادی از شرکتهای ایرانی در حوزهی آی.تی در سالهای اخیر تبلیغات اینچنینی را بهگوگل سفارش دادهاند. ![]() تبلیغات پاپ.آپ صفحات ناخواستهای که در هنگام باز کردن یک صفحهی وب همراه آن باز شده و آگهی نمایش میدهند تبلیغات «پاپ.آپ» هستند. این صفحات معمولا در اندازهای کوچکتر از صفحهی استاندارد مرورگرهای اینترنتی هستند و با لود شدن صفحهی اصلی، آنها نیز بهطور اتوماتیک باز میشوند. این نوع تبلیغات از آنجایی که بهصورت پیشبینینشده همراه با برخی صفحات باز میشوند اغلب حالتی آزاردهنده دارند. برخی مرورگرهای اینترنتی این امکان را فراهم میکنند که در هنگام مرور اینترنت جلوی نمایش همهی صفحات پاپ.آپ گرفته شود. برخی نوارهای ابزار اینترنتی نیز پس از نصب شدن بر روی دستگاه کامپیوتر بهصورت پیشفرض نمایش تبیغات پاپ.پاپ را منع میکنند. تبلیغات «پاپ.آندر» (Pop-Under) هم نوعی از تبلیغات پاپ.آپ هستند. پاپ.آندرها هم بهصورت ناخواسته و به شکل یک صفحهی مستقل از صفحهی اصلی طراحی شدهاند. اما پاپ.آندرها در زمان نمایش صفحه اصلی باز نمیشوند، بلکه در زیر آن پنهان شدهاند و هنگامی که صفحهی اصلی بسته میشود، آنها باز میشوند.
در تبلیغات پاپ.آپ معمولا از طریق کد «جاوا اسکریپت» دستور باز شدن یک صفحهی جدید «اچ.تی.ام.ال» همراه صفحهی اصلی صادر میشد. ممانعت از نمایش تبلیغات پاپ.آپ از طرف برخی مرورگرهای اینترنتی و نوارهای ابزار باعث شد تبلیغگران راه جدیدی برای نمایش آگهیهایشان پیدا کنند. تبلیغات آویزان در واقع نوع جدید و دیگری از تبلیغات پاپ.آپ هستند که با استفاده از تکنولوژی صفحات اچ.تی.ام.ال دینامیک (DHTML) نمایش داده میشوند. در این نوع بهازای هر تبلیغ یک صفحهی اچ.تی.ام.ال جدید در مرورگر باز نمیشود. این نوع تبلیغات درهنگام باز شدن صفحهی اصلی، در قالب کادری بهصورت آویزان و شناور روی صفحه قرار میگیرند و بخشی از آن را میپوشانند. این نوع تبلیغات هرچند از سوی مخاطب قابل چشمپوشی نیستند و حتما به رویت او میرسند، ولی برای برخی کاربران آزاردهنده هستند. نوع دیگری از تبلیغات آنلاین که به آگهیهای شناور (Floating Ads) نیز معروفند نیز شبیه به همین دسته هستند. آگهیهای شناور پس از نمایان شدن بهصورت اتوماتیک بر روی صفحهی درخواستی کاربران، در مدت زمان معینی (بهطور معمولل ۵ تا ۳۰ ثانیه) خود بهخود بسته میشوند.
صفحات وب بینابینی (Interstitials Webpages) قبل یا بعد از نمایش یک صفحهی وب درخواستی بهنمایش در میآیند. بهعبارتی شما برای دیدن صفحهی مورد نظرتان ابتدا باید این صفحات را ببینید. اینگونه صفحات گاهی برای دریافت اطلاعات از کاربر و یا ارائه هشدار یا تایید به او و گاه برای نمایش آگهی درنظر گرفته میشود. در این حالت صفحهی آگهی بین مخاطب و صفحهی هدف قرار میگیرد و حتما به رویت او خواهد رسید. هرچند ممکن است این واسطه برای او خوشایند نباشد.
منبع |
نويسنده: | sj-cup [ شنبه 10 خرداد 1399, 1:25 am ] |
موضوع پست: | Re: انواع تبلیغات اینترنتی |
تولید لیوان کاغذی و تولید ظروف یکبار مصرف بسیار سودآور است. همانطور که میدانید در گذشته لیوان های پلاستیکی و شیشه ای مورد استفاده بود اما به دلایلی، چاپ لیوان کاغذی جایگزین این لیوانها شد. دستگاه لیوان کاغذی حدود ۱٫۲ * ۲٫۵ ابعاد دارد که بابت هر دستگاه فضای تقریبی حدود ۵۰ تا ۱۰۰ متر مورد نیاز می باشد. این معیار با در نظر گرفتن فضا برای دستگاه تولید لیوان کاغذی، مواد اولیه لیوان کاغذی و انبار محصولات است. در این مقاله به فرایند تولید لیوان کاغذی می پردازیم: فرآیند تولید لیوان کاغذیتوسط دستگاه روكشدار كننده ماده پلی اتیلن دار كاغذ، روكش می شود. اگر كاغذ به صورت یك طرفه روكش شود آن را سینگل و در شرایطی كه دو طرف روكش شود آن را دابل می گویند. سپس، كاغذ روكشدار در ابعاد سفارش داده شده برای تولید بدنه ظروف برش داده شده و بعد از آن توسط دستگاه چاپ، چاپ طرح های دلخواه بر روی صفحه كاغذ انجام می شود. با استفاده از دستگاه های تولید ظروف یكبارمصرف كاغذی، ظروف مورد نظر به صورت اتوماتیك تولید می شود. برای هر دستگاه یك اپراتور كافی است وظیفه این اپراتور قرار دادن كاغذ استروك شده ظروف در محل ورودی دستگاه و ورل كف ظروف در محل تعبیه شده و سپس جمع آوری ظروف تولید شده است. منبع : لیوان کاغذی ساحل جنوب |
نويسنده: | sj-cup [ سه شنبه 27 آبان 1399, 8:07 am ] |
موضوع پست: | Re: انواع تبلیغات اینترنتی |
مرحله به مرحله تا تولید لیوان کاغذیمراحل تولید لیوان کاغذی![]() اصلی ترین ماده مورد نیاز تولیدکنندگان لیوان کاغذی، چوب است. چوب که یک منبع تجدیدپذیر است می تواند از همه ی جنگل هایی که مطابق استاندارد هستند، تهیه شود. امروزه ایده ها و افکار مختلفی درباره ی نحوه ی ساخت لیوان های کاغذی و تاثیر آن ها بر محیط وجود دارد. در این پست به ارائه اطلاعاتی درباره ی چگونگی تولید کاغذ لیوان کاغذی و تجدید پذیری آن می پردازیم. بیشتر مواد غذایی، نوشیدنی ها، میان وعده ها در بسته بندی کاغذی سرو می شوند و واضح است که کاغذ در زندگی روزمره ما نقشی اساسی دارد. لیوان های کاغذی از چوب درختان که با طبیعت سازگار هستند تولید می شود، در ادامه به ارائه توضیحاتی از نحوه ی تبدیل چوب به کاغذ می پردازیم. ساخت تفالهپس از قطع درختان، آن ها را به کنده تبدیل می کنند و بعد از طریق یک فرآیند مکانیکی، کنده ها به تفاله تبدیل می شوند. تفاله به دستگاه تسویه خورانده می شود و در آنجا در یک محلول شیمیایی در دمای بالا (در مخلوطی از هیدروکسید سدیم و سولفید سدیم) پخته می شود. كتك زدندر این قسمت از فرآیند تبدیل چوب به کاغذ، خمیر باقیمانده تحت فشار و کوبیدن قرار می گیرد. در طول این مرحله، مواد مکمل مختلفی مانند گچ، خاک رس یا مواد شیمیایی مانند اکسید تیتانیوم به تفاله اضافه می شوند. این مواد افزودنی تاثیر زیادی روی تیرگی و سایر کیفیت محصول نهایی می گذارند. خمیر کاغذخمیر کاغذ بر روی صفحه مشبک قرار داده می شود و با کمک یک نوع غلتک فشرده می شود. پس از خشک شدن خمیر کاغذی و فشرده شدن آن، از روی یک سری استوانه های بخارپز عبور داده می شود تا اینگونه رطوبت باقی مانده در خمیر از بین برود. پس از خشک شدن کامل، کاغذ بر روی حلقه های بزرگ پیچیده می شود. کاغذهای مورد استفاده برای چاپ لیوان کاغذیهنگام چاپ لیوان کاغذی، کاغذهایی که برای ساخت آنها استفاده می شود، می تواند انواع مختلفی از گواهینامه ها را داشته باشد. این گواهینامه ها می توانند بر میزان هزینه، تأثیرات زیست محیطی کاغذ و … تاثیر بگذارد. کاربردهای لیوان های کاغذیساحل جنوب یکی از مطرح ترین تولید کنندگان لیوان های کاغذی در کشور ایران می باشد، این مجموعه لیوان کاغذی با کیفیت با استفاده از رنگ های بهداشتی تولید میکند و در تولید و چاپ تمام ظروف کاغذی از پوشش پلی اتیلن استفاده می نماید تا ظروف کاغذی در برابر سرما و گرما مقاومت پیدا کند و از نفوذ چربی ها محفوظ بماند.
|
صفحه 1 از 1 | ساعت سایت بر اساسUTC + 3:30 ساعت تنظیم شده است |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |